09123688189
  • 2

سایبان پمپ بنزین

نویسنده : سایه سازان آوید | تاریخ نوشته : 1400/5/25 0:30:5

سایبان پمپ بنزین در دست سایبان های  معرف برای همه افراد می باشد چرا که به طور روزانه قطعا با آن ها رو به رو می گردیم. جایگاه سوخت یا پمپ بنزین محلی می باشد که سوخت و روان ‌سازها را برای خودرو ها ارائه می دهد. در کشور ها و زبان‌ های مختلف به اسامی گوناگون مثل پمپ بنزین، پمپ گاز، ایستگاه گاز یا ایستگاه سرویس نامگذاری می شوند.پمپ بنزین و جایگاه های سوخت در سراسر دنیا یکی از پرترددترین محیط ها محسوب می شود و تقریبا تمامی خودروها نیاز دارند روزانه به این مکان بروند.

با توجه به تعداد سکوهای پمپ بنزین و مساحت بالای جایگاه ها بهترین راه برای محافظت از تجهیزات استفاده از سایبان برای جایگاه های سوخت می باشد. معمولا چنین فضاهای پر تردد با فواصل مشخص در ورودی و خروجی شهرها و همچنین مرکز شهر قرار دارند تا قابلیت دسترسی به این جایگاه ها از هر نقطه شهر امکان پذیر باشد. از نکات مهم طراحی پمپ بنزین ها، توجه به ورود و خروج مناسب خودرو ها و همچنین مسیر انتظار خودرو ها برای رسیدن به جایگاه اصلی است. به گونه ای که مسیر اصلی خیابان بسته نگردد و در رفت و آمد مشکلی به وجود نیاورند. خارج از این موارد، توجه به کانسپت اصلی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و می بایست  چنین فضای شهری با ظاهری مبتکرانه در محل نمایان گردد.

استفاده از سایبان پمپ بنزین ممکن است  مزایای زیادی به همراه داشته باشد. امروزه تابلو های پمپ بنزین ها یکی از بهترین و مناسب ترین محیط برای انجام تبلیغات می باشند که اگر به صورت صحیح  انتخاب شود تاثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد نمود، تابلو های پمپ بنزین ها به عنوان یک مکان پرتردد که روزانه تعداد زیادی از افراد برای سوخت گیری به این مکان می روند یکی از فضاهای مناسب برای انجام تبلیغات محیطی محسوب می شود.

 

جایگاه سوخت یا پمپ بنزین با اینکه در دسته کسب و کار­های خرده فروشی  جای دارد  ولی قسمت ­های مختلفی را تشکیل می دهد . ضمن اینکه  باید از استاندارد­های خاص مربوط به خود پیروی نماید. در عین حال پمپ بنزین به عنوان یک مجتمع که می تواند شامل تعمیرگاه، سوپر مارکت، کارواش، سرویس بهداشتی و … باشد؛ به صورت مستقیم با عموم مردم ارتباط دارد و علاوه بر ایمنی، باید از ظاهری زیبا و دلنشین برخوردار باشد.

 

سایبان پمپ بنزین

 

طرح معماری سایبان پارچه ای پمپ بنزین

این پروژه برای تامین سایبان و حفاظت در برابر بارش باران و جمع آوری نزولات و انتقال آن به خارج از سطح جایگاه سوخت طراحی گردیده می باشد. ارتفاع بلند این سازه ها با توجه به ابعاد آن یکی از مواردی بود که باید در طراحی آن دقت و محاسبات لازم صورت می گیرد تا سازه در مقابل وزش شدید باد و بار برف بر روی سازه کششی مقاومت لازم سازه ای را داشته باشد. راه انتقال آب در ستون میانی تعبیه شده تا آب بارش باران از طریق لوله اصلی سازه و از کف جایگاه به بیرون انتقال یابد و با نشتی های بنزین مانده در کف جایگاه ترکیب نشده و آب های سطحی آلوده به MTBE نشوند.

 

مزایای سایبان پمپ بنزین

با توجه به اهمیت ایمنی در جایگاه پمپ بنزین لازم است تا  از جنس پارچه کششی ضد حریق ( ضد اشتعال ) برای این سایبان ها به کار گرفته شود. بدین منظور پارچه کششی با روکش PVC و انتقال آتش بسیار پایین انتخاب می شود و پس از ارائه به بخش ایمنی HSE شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و گرفتن تست و آزمایش های متعدد ، استانداردهای لازم آزمایشگاهی برای استفاده در جایگاه سوخت را بدست می آورد.در ادامه مزایای استفاده از سایبان پمپ بنزین را به صورت مختصر نام می بریم که به این صورت می باشد:

* استفاده از نوزپرداز های مختلف در سایبان پمپ بنزین موجب افزایش زیبایی می گردد.

* محافظت از تجهیزات جایگاه سوخت مانند سکوه ، دوربین ، دستگاه ها و سایر وسایل

* ایجاد کردن سایه و خنک کردن دمای جایگاه در تابستان و فصل گرم سال و جلوگیری از داغ شدن دستگاه ها و کاهش دادن احتمال آتش سوزی.

* رضایت مشتری و مراجعه کنندگان و کمک به جذب تعداد بیشتر مشتری برای سوخت گیری.

* فضای بیرونی سایبان پمپ بنزین می تواند باعث سود آوری و تبلیغات گردد.

* محافظت از کارکنان و مشتریان در برابر نور مسقیم آفتاب و همینطور باران و برف

* قابلیت چاپ تبلیغ و یا طرح دلخواه خود

 

سایبان پمپ بنزین

 

سازه پارچه ای متحرک در برابر سازه پلی کربنات ثابت

یکی از ویژگی های سازه پارچه ای نسبت به پلی کربنات امکان متحرک سازی این سازه ها به علت قابلیت  انعطاف چادر های ساخته شده در آن ها است. به عبارت دیگر سازه های چادری قابلیت اجرا به صورت متحرک را دارند. سازه متحرک با یک ریموت به صورت اتومات جمع می شوند و در ساعت هایی که نیاز به سایبان می باشد باز می گردد. استفاده از سایبان های پارچه ای متحرک در سایبان استخر ، آلاچیق های پارچه ای و سقف کافی شاپ ها بسیار متداول می باشد. در مورد متحرک سازی سازه های پلی کربناتی با توجه به جنس ورق های پلی کربنات بسیار محدود است.

 

سایبان چادری پمپ بنزین

آلاچیق پارچه ای  پمپ بنزین ، نوعی سازه چادری با فرمی مخروطی شکل می باشد  که می تواند با دو هدف در جایگاه های بنزین به کار گرفته شوند. یکی برای ایجاد پوشش و سایبان و دیگری بعنوان یک المان معماری زیبا که نقش بسزایی را در مدرن نمودن این نوع فضاها دارد.

جایگاه های بنزین عمدتاً برای تأمین سوخت وسایل نقلیه موتوری  کاربرد دارند. پمپ بنزین ها با ظاهر خوب و میل خوب می توانند مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند و به تجارت آن ها شتاب دهند.
با تمایز متمایز و شکل منحصر به فرد سایر سازه ها ، سازه های کششی پمپ بنزین می توانند به سرعت چشم مشتری را بگیرند و فورا فاصله مشتری را ببندند. در ابتدای طراحی ، طراح می تواند در محیط انسانی محلی ادغام شود و طرحی با طراحی متمایز اجرا  نماید.

 

نصب سایبان پمپ بنزین

 

آلاچیق پارچه ای پمپ بنزین

سازه های کششی

ساختار کششی پمپ بنزین دارای  وزن سبک و ویژگی های تنش خوبی می باشد ، به یکی از اشکال اصلی ساختار فضایی با دهانه بزرگ تبدیل شده است. برزنت ساخت و ساز غشای ایستگاه بنزین از PVC / PVDF / PTFE / ETFE استفاده می نماید ، بزرگترین ویژگی غشا is مقاومت بالا ، دوام خوب ، عقب انداختن آتش ، خود تمیز کردن ، بدون تأثیر UV ، با دوام است. 15-30 سال دارای انتقال نور زیاد ، انتقال نور 13٪ ، بازتاب انرژی گرمایی 73٪ ،  از جذب گرما کمی برخوردار می باشد. دقیقاً به  علت  اختراع این ماده غشایی دوران ساز می باشد که سازه های کششی پمپ بنزین به یک ساخت دائمی مدرن تبدیل می گردد. اگر به دنبال سایبان پمپ بنزین هستید ، طراحی های زیبا ما ترافیک را متوقف می کند و مشتریان شما را با اطمینان تحت پوشش قرار خواهد داد . شرکت سایه سازان آوید از معتبر ترین  مراکز ساخت انواع سایبان ها از جمله سایبان برقی، سایبان متحرک، سیبان اداری، سایبان پارکینگ و ... می باشد.

 

مزایای ساختارهای کششی پمپ بنزین

  • شکل منحصر به فرد و شناخت بالا. به دلیل وزن کم غشا ، برای ساختمانی با دهانه بزرگ مانند پمپ بنزین مناسب می باشد. و ساختار کششی را در پیش می گیرد ، بنابراین دارای مزایای زیادی در طراحی است و می تواند به طراحی بسیار هنری برسد.
  • ممبران توانایی خود تمیز کنندگی خوبی دارد و بعد از گرد و غبار متصل به آن می توان آن را تمیز نمود ، به همین دلیل برای حفظ آن نیازی به صرف نیروی انسانی و منابع مادی زیاد نمی باشد.
  • برخورداری از عمر طولانی ، طول عمر مختلف غشا از 10 تا 50 سال ، اساساً مصرف دائمی.
  • لوله ساختار کششی پمپ بنزین از نظر سازه ای پایدار است ، دوام ، مقاومت در برابر باد ، مقاومت در برابرباران و برف دارای مزایای بی نظیری در مقایسه با ساختمان های سنتی دارد و ساختار غشایی می تواند ثبات آن را در صورت باران شدید و برف به خوبی ضمانت کند.
  • همچنین با روشنایی روز ، غشا transmission دارای انتقال نور و اتلاف گرما است ، که می تواند از روشن تر به نظررسیدن جایگاه سوخت ، کاهش زمان روشنایی و صرفه جویی در هزینه ها اطمینان حاصل نماید.

 

مزایای سایبان پمپ بنزین

 

سقف جمع شو پمپ بنزین

سقف جمع شو محصولی جدید از  شرکت های سایبان برقی به شمار می رود و  یک وسیله ی مدرن و کارآمد به حساب می آید.سقف جمع شو به دلیل دارا بودن وزن سبک و همچنین برخورداری از  دوام بالا و محکم بودن پارچه ، قابلیت باز کردن و جمع کردن راحت آن، از لحاظ معماری و اقتصادی یک محصول مناسب و به صرفه اقتصادی محسوب می شود. سقف جمع شو برای رستوران و کافی شاپ های سرباز و به طورکلی فضاهای بدون کاربری یک پیشنهاد خوب محسوب می شود.

این نوع سایبان ها انتخاب مناسبی برای مکان هایی که روباز هستند، به حساب می آیند و شما می توانید با گذاشتن سقف جمع شو در زمان نیاز آن را باز نمایید  و در زمانی که نمی خواهید آن را نیمه باز در هر حالتی که می خواهید قرار دهید و همه ی این کارها تنها با یک ریموت صورت پذیر می باشد و می توانید با در دست داشتن یک ریموت سقف جمع شو خود را به هر حالتی که میخواهید قرار دهید ، و همچنین در مدل های مختلف و طرح های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود انتخاب نمایید. شرکت سایه سازان آوید با برخوردار بودن از کارشناسان متخصص ضمن مشاوره ، محصول مورد نیاز شما اعم از سایبان پارکینگ ، سایبان ماشین ، سایبان اداری ، سایبان استخر و ... را با مناسب ترین قیمت و بهترین متریال در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

برچسب ها : سایه بان پمپ بنزین,خریدسایه بان پمپ بنزین,فروشسایه بان پمپ بنزین,آلاچیقپارچه ای,سقفجمع شو,سقفمتحرک,خریدسقف متحرک,سایهبان,سایهبان جایگاهسوخت,سایهبان خودرو,سایهبان پارکینگ,خریدسایه بان ثابت,خریدسایه بان,فروشسایه بان,اجرایسایه بان


مطالب پر بازدید

ورق پلی کربنات

بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق پلی کربنات در ادامه...

سایبان پارجه ای

سایبان پارچه ای حیاط یا سایبان چادری یکی از محصولات ...

ادامه...
سایبان برقی

سایه بان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مص ...

ادامه...
تفاوت PVC با UPVC

تفاوت پی وی سی و یو پی وی سی چیست؟ در نگاه اول شاید بنظر ب ...

ادامه...
پوشش سایبان

در این مقاله از سایت آوید به بررسی انواع پوشش سایبان خواهی ...

ادامه...
سایبان مهدکودک

فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به ...

ادامه...
پارچه کانتینری

پارچه کانتینری یک پارچه تهیه شده از برزنت ضد آب  ...

ادامه...
سایبان آکاردئونی

یکی از پر کاربرد ترین انواع سایبان، سایبان جمع شونده آکارد ...

ادامه...


پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟ از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید



راه های ارتباطی


مشتریان ما

© 2024 - Powered by MOHSEN